There’s no escape!

Det råder ingen tvekan om att sommaren är här och i denna 30-gradiga värme är jag överlycklig att jag inte är nyopererad. Kan tänka mig att det verkligen inte är någon höjdare och mina tankar går till alla nybakade tuttar som svettas i diverse tajta sporttoppar och tortyr-BH:ar.

Idag är det måndag och det innebär att det är exakt 7 veckor kvar tills mina tuttar ska få genomgå en behandling de sent kommer att glömma. 49 dagar kvar alltså. Fyrtionio dagar. 49 dagar kvar att gnälla och kasta avundsjuka blickar på tjejer som naturen välsignat, gratis. Men jag är inte bitter, smakar det så kostar det lite extra. ;)

2 Responses to “There’s no escape!”


  1. 1 Ljungan juli 14, 2010 kl. 22:17

    Här sitter en relativt (3 veckor sedan) nyopererad Cosmofierad tjej =). Kan ju bara bekräfta dina tankar, det har INTE varit skönt att opereras mitt i denna värmen. Den första veckan var tack och lov inte så varm men tiden efter det! ISCH =). Men det värsta med det hela är nog att kliniken håller semesterstängt. Visst kan man nå Peter på mailen men jag tycker att det hade känts bättre om de hade varit på plats så man kunde åkt dit och iallafall träffat en sköterska. Har haft det lite klyddigt med tortyren och bröstbandet… Men på det hela är jag supernöjd! Jag tror nog att jag kommer få riktigt snygga tuttar när allt är klart så att säga =)
    Lycka till med din fortsatta resa! Du kommer att bli väl omhändertagen på Citadell och Peter kommer ge dig vackra bröst!
    Kram

    • 2 Citadella juli 26, 2010 kl. 23:42

      Vad kul att höra! Känner redan nu ett stort förtroende till Peter och Citadellkliniken men ändå känns det bra att få det bekräftat från andra som gått genomgått (eller som du är mitt upp i) den resa man själv har framför sig!

      Hoppas att läkningen fortlöper som den ska! Längtar såå tills min operation så att man har den avklarad och kan njuta av ett par underbara Cosmo-boobs. ;) Kram


Kommentera

Citadella

Citadella, en helt vanlig 20+ tvåbarnsmamma (-08 och -09) som äntligen gjort sin mycket efterlängtade bröstförstoring.

Klinik: Citadellkliniken
Kirurg: Peter Cosmo
Konsultation: 24 juni 2010
Operation: 30 augusti 2010
Återbesök 1: 9 september 2010

Perthese 550 (ultra-high profile)
Storlek: 485cc
Diameter: 12,6 cm
Projektion: 6,0 cm

Längd: 158 cm
Vikt: ca 48 kg
Mått under bysten: 69,5 cm
Tidigare BH-storlek: 70B (65C)
Nuvarande BH-storlek: 65H
Egen vävnad: hö 150cc, vä 175cc
Egen bröstbredd: 12,5 cm

Kvittrat

  • Jag vill ha större bröst. #storleksblind 5 years ago
  • Köpte 2 nya BH:ar på Change för 2 veckor sen. Just där & då var det en bra idé att gå ner en kupstorlek. Jag ♥ nipslip & dubbelbröst. Not! 6 years ago
  • Var inne på Change idag, min nya BH-storlek är 65H. Damn! 6 years ago

