Every journey starts with a single step

… och den 2 april tog jag det första steget genom att klicka till mig en tid för konsultation på Citadellkliniken hos kirurgen som gång på gång skapar mästerverk; Peter Cosmo.

Redan i torsdags, alltså den 8 april, tog jag det andra steget då kände jag att det inte räcker med endast en konsultation – så jag ringde ner till Citadellkliniken i Landskrona för att boka in en preliminär operationstid som jag fick till i höst. Och nu längtar jag som en tok till den 1 september!

Men dessförinnan är det dags för konsultation i juni, den 24 juni närmare bestämt, och det är då jag ska få träffa denna skicklige kirurg vars kniv jag tänker lägga mig under. Längtar verkligen som en tok till dessa dagar. 24 juni och 1 september – dröj inte alltför länge nu.

1 Response to “Every journey starts with a single step”


  1. 1 malin88 juni 22, 2010 kl. 20:30

    Hej :) ska bli kul att följa dig till dina nya bröst :) Jag ska med opereras på citadell fast av jörg bohn den 15 september, så ungefär 2 veckor efter dig :)
    kan jag länka din blogg på min blogg? Har inga länkade bloggar ännu =)

    kram


Kommentera

Citadella

Citadella, en helt vanlig 20+ tvåbarnsmamma (-08 och -09) som äntligen gjort sin mycket efterlängtade bröstförstoring.

Klinik: Citadellkliniken
Kirurg: Peter Cosmo
Konsultation: 24 juni 2010
Operation: 30 augusti 2010
Återbesök 1: 9 september 2010

Perthese 550 (ultra-high profile)
Storlek: 485cc
Diameter: 12,6 cm
Projektion: 6,0 cm

Längd: 158 cm
Vikt: ca 48 kg
Mått under bysten: 69,5 cm
Tidigare BH-storlek: 70B (65C)
Nuvarande BH-storlek: 65H
Egen vävnad: hö 150cc, vä 175cc
Egen bröstbredd: 12,5 cm

Kvittrat

  • Jag vill ha större bröst. #storleksblind 5 years ago
  • Köpte 2 nya BH:ar på Change för 2 veckor sen. Just där & då var det en bra idé att gå ner en kupstorlek. Jag ♥ nipslip & dubbelbröst. Not! 6 years ago
  • Var inne på Change idag, min nya BH-storlek är 65H. Damn! 6 years ago

